PRIVACY VERKLARING
Bedankt voor uw bezoek aan onze website engelbart.nl. Als Engelbart & Company zijn we verplicht u te informeren over de omgang met uw persoonsgegevens. Wat ermee gebeurt, met welk doel, en hoe ze worden bewaard en beveiligd. En als betrouwbare partner hechten wij er ook waarde aan om dit transparant te maken, zoals hieronder omschreven.
Door online bezoek op onze website of via de mail/telefoon laat u online sporen na en/of persoonlijke gegevens bij ons achter. Uw gegevens worden zorgvuldig, vertrouwelijk en respectvol behandeld. Als u een informatie of een kennismakingsgesprek aanvraagt via het contactformulier, gebruiken we uw e-mailadres of telefoonnummer om contact met u op te nemen. De persoonlijke toelichting die u er eventueel bij vermeldt, verlaat onze mailbox niet.
Doordat u de website bezoekt, een contactformulier invult, en/of gebruik maakt van de diensten van Engelbart & Company, worden uw persoonsgegevens verwerkt: voor- en achternaam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres, IP-adres en gegevens over uw activiteiten op de website. De gegevens hebben we nodig om contact met u op te nemen en om onze dienstverlening te kunnen uitvoeren. We gebruiken uw naam en contactgegevens om contact te onderhouden en u te informeren over relevante, aan onze dienstverlening gerelateerde zaken. Alle informatie die u per mail deelt, slaan we zorgvuldig op. Uw gegevens worden tevens verwerkt om u te informeren over onze bedrijfsactiviteiten, en om bezoekersgedrag te analyseren ter verbetering van de website.
​
Uw gegevens worden niet verkocht aan anderen. Ze worden ook niet gebruikt om uitgebreide bezoekersprofielen samen te stellen, noch voor besluitvorming op basis van geautomatiseerde verwerkingen. Uw gegevens worden uitsluitend met derden gedeeld als dat noodzakelijk is vanwege een wettelijke verplichting of een gerechtvaardigd belang zoals de administratie- en belastingadviseur (vanwege inzage in facturen met adresgegevens), websitehosting (voor de opslag van gegevens uit contactformulieren) en Google Analytics (voor de analyse van bezoekgegevens website). Bij naar wederzijdse tevredenheid uitgevoerde dienstverlening kan Engelbart & Company verzoeken om uw organisatienaam (eventueel met logo) te mogen gebruiken als referentie op haar website, maar altijd in overleg.
Uw gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is. De gegevens van bestaande klanten worden niet langer bewaard dan twee jaar na afloop van de laatst genoten dienstverlening. De gegevens van potentiële klanten worden niet langer bewaard dan twee jaar na het eerste contact indien er geen overeenkomst tot stand komt. Uiteraard voldoen we aan de wettelijk verplicht onze administratie, inclusief facturen met adresgegevens, zeven jaar te bewaren.
​
Heeft u vragen of feedback? Neem dan contact op.